Bądź zawsze blisko Klienta
Aplikacja mobilna to miejsce gdzie Klient ma zawsze szybki dostęp do swoich zakupionych polis. Wszystkie ubezpieczenia są zebrane w jego Koncie, a dodatkowo ma możliwość dokupienia w prosty i przystępny sposób kolejnej polisy z poziomu aplikacji.
Co ważniejsze w przypadku ubezpieczenia komunikacyjnego, ma możliwość skorzystania ze skanera kodów Aztec znajdujących się w dowodach rejestracyjnych pojazdów, co znacząco skraca się czas potrzebny na kalkulację ubezpieczenia komunikacyjnego.
Funkcjonalności aplikacji
W ramach aplikacji mobilnej dla Klienta umożliwiamy dostęp do funkcjonalności:
- logowanie i autoryzacja Klientów
- dostęp do posiadanych produktów wraz z podstawowymi informacjami oraz powiązanymi dokumentami typu polisa, OWU, regulamin, certyfikat, itd.
- listę rat za polisy z możliwością szybkiego przejścia do bramki płatniczej
- skaner kodów Aztec z inicjalizacją procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego
- procesy sprzedaży ubezpieczeń obsługiwanych w ramach Twojej oferty produktowej
- informacje dla Klienta co robić w razie szkody
- procesy zgłoszeń szkód z przekazaniem ich do systemu likwidacji Towarzystwa
- procesy zmiany danych, odstąpień i rezygnacji
- możliwość importu danych polis zakupionych u innych ubezpieczycieli, w innych sieciach sprzedażowych
Aplikacja to jedno centralne miejsce, gdzie Klient ma informacje o swoich produktach i znajdzie wszystkie dane i procesy związane ze sprzedażą i obsługą posiadanych ubezpieczeń. Wszelkich czynności związanych ze swoimi polisami dokona w jednym miejscu.