Kontakt z Klientem zawsze i wszędzie

Nie ograniczaj Agentów i Doradców do sprzedaży wyłącznie za biurkiem. Wyzwól mobilność sieci sprzedaży i pozyskuj Klientów tam gdzie oni są, a nie gdy przyjdą do placówki.

Przyspiesz zbieranie danych do procesów dzięki wykorzystaniu czytnika kodów Aztec lub skanera dokumentów i przenieś je do kalkulacji Klienta.

 

Funkcjonalności aplikacji

W ramach aplikacji mobilnej dla Doradcy umożliwiamy dostęp do funkcjonalności:

  • autoryzacja Doradcy
  • terminarz zadań do realizacji złożony z automatycznych zdarzeń np. odnowienie, zadań utworzonych przez przełożonego lub samodzielnie przez Doradcę
  • dostęp do produktów wraz z powiązanymi dokumentami typu polisa, OWU, regulamin, certyfikat, itd.
  • dekoder kodów Aztec z inicjalizacją procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego
  • skaner dokumentów Klienta, np. dowodu osobistego lub miękkiego dowodu rejestracyjnego
  • procesy sprzedaży ubezpieczeń obsługiwanych w ramach Twojej oferty produktowej
  • procesy zgłoszeń szkód z przekazaniem ich do systemu likwidacji Towarzystwa
  • procesy zmiany danych, odstąpień i rezygnacji
  • automatyczna i natychmiastowa synchronizacja danych w koncie Doradcy w aplikacji centralnej

Uwolnij Doradcę od konieczności siedzenia wyłącznie przy komputerze. Wszystkie czynności, które można wykonać przy komputerze stają się też możliwe do obsługi również z poziomu aplikacji mobilnej.

Dodatkowo aplikacja przenosi proces stacjonarny o poziom wyżej - umożliwia usprawnienie procesu pozyskania danych od Klienta i oszczędza czas Doradcy. Buduje obraz większego profesjonalizmu w oczach Klienta.

 

app-worker.png