Saltus TUW - platforma sprzedażowa wraz z portalem informacyjnym

Cel i wyzwania projektowe:

Uruchomienie kompletnej platformy sprzedażowej w ramach wszystkich kanałów dystrybucji łącznie z uruchomieniem strony informacyjnej Towarzystwa.

Rezultaty:

Wdrożone rozwiązanie umożliwia przejście procesów zakupowych we wszystkich kanałach sprzedażowych obsługiwanych w Towarzystwie.

Dzięki przeprojektowaniu poprzedniej wersji systemu sprzedażowego, dostosowaniu go do najnowszych trendów i wymagań rynkowych, zrealizowaliśmy nowoczesną platformę sprzedażową, która dodatkowo została rozbudowana o kompletną w pełni zarządzalną warstwę informacyjną. W ramach procesów sprzedaży obsługiwane produkty ubezpieczeniowe to produkty stand-alone: nieruchomości, turystyka, NNW, zdrowie oraz w modelu porównawczym trzech Towarzystw - komunikacja. Ponadto dla strony korporacyjnej przygotowaliśmy kompletną warstwę prezentacyjną, która w przyjaznej dla użytkownika formie jest możliwa do zarządzania w pełni po stronie pracowników Towarzystwa.

Platforma pozwala również na zarządzanie siecią sprzedaży, rozliczenie prowizji od sprzedaży na tej sieć oraz pomaga Doradcom w obsłudze procesów posprzedażowych dla produktów dostępnych w systemie.

 

b55872c8dc4de9779fbd9681ce447280_images-d3d1134d-6cc2-4069-b407-9d039fca3fa3.png
48f7c9ba26b89860f3433a4c145d11d4_images-fc0707e4-b490-45bb-bb1d-50c7eb187184.png

Przebieg wdrożenia

Analiza i badania

Realizacje projektu poprzedziły badania rynkowe i analiza rozwiązań dostępnych na rynku, na bazie których zaproponowaliśmy wysokopoziomowe makiety funkcjonalne kluczowych funkcjonalności, które następnie przełożyliśmy na projekt graficzny ścieżek sprzedażowych i głównych typów podstron serwisu informacyjnego.

Dostosowanie i rozbudowa platformy

W trakcie czterech miesięcy zaimplementowane zostały definicje szablonów podstron oraz kluczowe funkcjonalności, a osobny zespół realizował migrację aktualnej wersji systemu sprzedażowego do jego najnowszej wersji, która została rozbudowana o wymagania z etapu analizy. W efekcie wszystkie produkty i funkcjonalności z poprzedniego systemu zostały udostępnione, ulepszone i rozbudowane w ramach wszystkich uprzednio obsługiwanych kanałów sprzedażowych, tj. w direct, CallCenter i agencjach.

Instalacja i integracja z systemami powiązanymi

Po zakończeniu realizacji i szczegółowym etapie testów platforma została udostępniona na środowiskach Towarzystwa. Serwis informacyjny został uzupełniony treściami a sama platforma sprzedażowa udostępniona jako wersja szkoleniowa dla całej sieci sprzedaży. W efekcie, w okresie około sześciu miesięcy udało się przeanalizować, zaprojektować, wykonać, przetestować i wdrożyć dedykowaną platformę sprzedażowo-informacyjną dostosowaną do potrzeb Saltus TUW.

Zyskaliśmy zadowolonego Klienta

Specjaliści z Blue Services wykazali się w trakcie współpracy profesjonalizmem oraz znajomością branży i usług ubezpieczeniowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu wdrożenia i całościowej obsługi utrzymaniowej systemu. Kreatywność, terminowość, rzetelność, elastyczność i fachowość obsługi przy realizowanym projekcie są gwarantem niezawodnej współpracy i czynią spółkę Blue Services godnym polecenia partnerem w zakresie rozwiązań IT.

Iwona Kondracka, Dyrektor IT, Saltus TUW

fc50b1635ea62ea9d368208aa8976e6d_images-49a8025f-5015-4f7d-ac49-bfcccf188031.png