Serwis korporacyjny dla Ergo Hestia

Cel i wyzwania projektowe:

Wdrożenie kompletnego portalu Towarzystwa Ubezpieczeniowego z możliwością pełnego zarządzania treściami z poziomu panelu administracyjnego.

Rezultaty:

W efekcie kilkuetapowych prac, poprzedzonych badaniami rynkowymi wdrożony został całkowicie nowy serwis Grupy Ergo Hestia dla różnych grup Klientów. Nowa strona bazuje na najbardziej przyjaznych dla użytkownika mechanizmach. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce ułatwia Klientom dotarcie do poszukiwanych treści. Dodatkowo witryna oparta jest o zaawansowany system CMS, który pozwala na łatwe zarządzanie wszystkimi modułami i treściami stron.

 

7f2d4749971e0c03880e8b8a74800f7a_images-98c82a34-63e8-4dc4-b9a0-7ba76f97916d.png
b4364e3369c2f1eb9846067e191b9a2a_images-1ad2a66b-6a8e-4b61-ab32-4aa3dfb2d05d.png

Przebieg wdrożenia

Analiza i badania

W pierwszym etapie przeprowadziliśmy badania rynkowe i analizę rozwiązań dostępnych na rynku w Polsce i na świecie, na bazie których zaproponowaliśmy dla Ergo Hestia wysokopoziomowe makiety funkcjonalne kluczowych funkcjonalności. Po zamknięciu procesu akceptacji funkcjonalności, przygotowaliśmy projekty graficzne dla ekranów portalu. Po akceptacji rozpoczęliśmy fazę realizacji.

Dostosowanie platformy do wymagań

W trakcie kilku miesięcy przygotowane zostały definicje szablonów podstron oraz kluczowe funkcjonalności, w tym: wyszukiwarka punktów sprzedaży z poziomu mapy, z geolokalizacją Klienta włącznie; zaawansowana wyszukiwarka agregująca zawartości wszystkich podstron, ale również treści dokumentów dostępnych w obrębie platformy. Równolegle wszystkie komponenty systemu zostały dostosowane do identyfikacji wizualnej (Corporate Identity / Brand Book) Klienta.

Instalacja i integracja z systemami Towarzystwa

Po zakończeniu realizacji implementacji i szczegółowego etapu testów platforma została udostępniona na środowiskach Towarzystwa pod uzupełnienie treści oraz zintegrowana z systemami sprzedażowymi by stanowić jeden punkt kierowania przychodzącego ruchu w odpowiednie rozproszone systemy. W efekcie, w okresie krótszym niż sześć miesięcy udało się przygotować, przetestować i wdrożyć dedykowaną platformę informacyjną realizującą wszystkie wymagania postawione na starcie przez Ergo Hestia.

 

Zyskaliśmy zadowolonego Klienta

W trakcie prac specjaliści Blue Services wykazali się szeroką wiedzą na temat projektowania serwisów on-line. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu projektu, jego wdrożenia i utrzymania. Kreatywność, terminowość, elastyczność o profesjonalna obsługa przy realizowanym projekcie jest gwarantem dobrej współpracy z Blue Services, którego polecamy jako wiarygodnego partnera rozwiązań IT.

Anna Langmesser, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Ergo Hestia

722705fbbdf407fadcb9c50e1b288597_images-37a21ca9-5404-47ca-ba6c-d7a0a1115bbe.png